ah aşkım ah Muhteşem sex hikayesi

Ben 34 yaşında bir bayanım 17 yaşında evlendim eşim benden 8 yaş büyüktü görücü usülüyle oldu evliliğimin 6 ayı güzeldi daha sonrası malum eşim bali çekermiş bunu sonradan öğrendim bali çeker beni sabaha kadar uyutmadı bağırır çağırır tecavüz ederdi neyse bu aradada kızm oldu daha sonra beni aldattığını öğrendim bi keresindede kendi evimizde yakaladım ayrılmaya karar vermiştim ailem çocuğun var ilerde düzelir diye beni vaz geçirdiler bende çocuğum için katlanmaya karar verdim aradan kızımın doğumundan 3 yıl sonra bir oğlum oldu neyse evliliğmde yine değişen bişey yok eşim beni yine aldatıyordu

Yanlız bali olayı bitmişti artık 2009yılında telinde msj gördüm erkeklerlede ilişkisi varmış bu yıllar zarfında 3-4 kez ailemin evine gittim ama tekrar döndüm çocuklarım için ve zordurumda kaldığım için kararımı vermiştim çocuklarımın eğitimleri bitince ayrılcaktım o eşim olcak kişiden artık onu görmek bile istemiyordum ama yinede yapcak bişey yoktu görmeyi bırak onla cinsel ilişki yaşamak zorundaidim 2009 yılında sitenin biriyle tanıştım 34yaşında çok kibar çok yakışıklı ve çok iyi birisiydi neyse arkadaşça sohpetlerimiz oldu bu sohpetler 1 ay sürdü daha sonra aşkım bana seni seviyorum sana aşığım dedi ben biey demeden siteden ayrıldım ama yapamadın tekrar siteye üye olup onu buldum ve ona bende sana aşığım dedim


Farklı şehirlerdeydik ve uzaktık ayrı bir hat aldım onla konuşmaya başladık telden saatlerce konuşuyorduk msj laşıyorduk 1ay sonra eşimle tartıştım ailemin yanına döndüm ama aşkım bana dediki benim için dönüyosan dönme ben senle evlenemem bunu bil yaşadıkların için dön dönceksen ama ben kararımı vermiştim artık o kocam olcak herifi görmek istemiyodum bu normal konuşmalar cinsel konuşmalara dönüşmeye başladı zamanla ve ben kalkıp onun yanına gittim bekardı ve kendi yanlız yaşıyordu ona o kadar güvenmiştimki kalktım yanına gitti onla karşılaşma anımızı ömrümce unutamam ona sımsıkı sarılmıştım otogarda beni aldı dışarda yemek yedik sonra eve gittik sabaha kadar konunda yattım sadece öpüştük o cinsel ilişki istedi ben olmaz diyince beni hiç zorlamadı neyse aradan 15 gün sonra o geldi benim yaşadığım şehre orda bekar arkadaşı vardı onun evinde buşuştuk akşama kadar göğsünde yattım öpüştük sadece 1 ay sonra tekrar geldi yine arkadaşında buluştuk öpüştük koklaştık bantolonumu çıkardı sadece sürteyim dedi cinsel organına diye bende olmaz falan dedim ısrar etti bende tamam dedim çıkardım sürterkene kendini kaybetti içime girdi

Neyse 1 dakka içinde boşaldı ben başladım ağlamaya gururum incinmişti ve namussuz bir kadın olmuştum kardeşlerimin yüzüne nasıl bakcam diye aşıkmda ağladı benle dayanamadı birsüre ağladım beni teselli etti artık olan olmuştu ben ona dedim hadi yaplım artık o olmaz yapmam falan dedi ben ısrar ettim tamam dedi ama morali bozulmuştu cinsel organı kalmıyordu benokşadım uğraştım uzun süre kaldırdım ütüne çıktım orgazm oldum işimiz bitti otogara gittik onu yolcu ettim 1 ay sonra kuzenim doğum yapmıştı teyzemler yanına gitcekti bende onlarla gittim aşıkda onlşarla aynı şehirdeydi teyzeme dedim burda arkadaşım var onda kalcam sabah8indik ben aşkıma gittim hemen odamıza geçtik öpüşmeye başladık deli gibi bi taraftanda soyunuyoduk beni yatağa yatırdı dudaklarımdan boğazımın altınından onuzlarımdan gööğüslerime öperek indi daha sonra göbeime kalçalarımı ömeye okşamay başladı bu zevki tarif edemem eşim hiç böyle şeyler yapmazdı daha sonra tekra yukarı dudaklarıma kadar öperek çıktı.

Sikiş Hikaye
yavaşça içime girdi bi dakka içinde boşaldı ben tam zevke gelmişgen ben iktidarsın sandım ilk önce mğer çok azgın olduğundan hemen boşalmış boldıktan bi dakka sonra tekrar içime sotu bu 5 dakka falan sürdü galiba bende bu arda orgazm oldum 15 dakka sonra tekrar içime girdi 25 dakka falan benim içimde git gel yaptı bende 2 kez boşaldım yarımsaaat dinlendik tekrar başladım bu 30-40 dakka falan sürdü ben üstte domaltı beni o pozisyonda her türlü yani bi sonraki gün 11 e kadar cinsel ilişkiye girdik 11-12 kez falan ben boşaldım aşkımda aynı benimkadar boşaldı ben böyle bu kadar çok azın birini ne gördüm nede duydum kadınlar arasında konuşmalarımız oldurdu bazen eşim olcak herifi azgın sanırdım en faz 3 kez yapmıştı aşkım çok azgınmış meyersem 34 yılın patlamasını benle yaptmış 4-5 gün cinsel organımın içi ve üst tarafı acıdı çok yapmaktan bu ilişkimiz 2 yıl sürdü ayrıldık 2 yıl boyunca hep dolu dolu seviştik o bana kadın olduğumu hatırlattı onu canımdan çok sevmiştim halada seviyorum.

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

5 Responses to “ah aşkım ah Muhteşem sex hikayesi”

  1. SLM GÜZELLER BEN ENES
    TELDE DOYASIYA SEVİŞMEK SEKSE DOYMAK KONUŞA KONUŞA ORGAZM OLMAK İSTEYEN KENDİNE GÜVENEN BAKIMLI VE CESUR GÜZELLER SİZİ BEKLİYORUM...ARAYAN PİŞMAN OLMAZ.SAĞLICAKLA KALINNN...

    YanıtlaSil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNİ PAYLAŞMAK VE ZEVKİN DORUKLARINA CIKMAYI İSTEYEN KOCASINDAN GİZLİ MUHTESEM Bİ MASAJ YAPTIRIM SONRA MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYAN KALIIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN MUHTESEM VE ZEVK LERİN EN GÜZELİNİ BERABER YASAYALI 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  4. 0543 282 86 18 HERKESE MERHABA BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNİ PAYLAŞMAK VE ZEVKİN DORUKLARINA CIKMAYI İSTEYEN KOCASINDAN GİZLİ MUHTESEM Bİ MASAJ YAPTIRIM SONRA MUHTESEM Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENE BİLECEYİ PATNER ARAYAN KALIIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN MUHTESEM VE ZEVK LERİN EN GÜZELİNİ BERABER YASAYALI 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil