beklenmedik adam Sikiş Hikayem

Öncelikle şunu söylemeliyim bunu okuyan herkezten çok özür diliyorum sonuçta ben evli biriyim.ben hikayemi dün yaşadım oturuyordum telefonum caldı tabıkı musterı temsılcılerı kucuk bır tanıtımın ardından ben bu sozlesmeyı kabul ettım ardından evime servis gönderdiler.

Ustum basım tertemızdı bır mısafırı agırlıyacak kadar kıbar ve asildim.gelen kişi ufak tefek bir adamdı ama çok sevimliydi onu içeri aldım ve sohbet etmeye başladım ona kahve ikramında bulundumbız yıne sohbet edıyorduk ama cok keyıflıydı aynı zaman da urkutucu bır davranıstı komsuların benım kahkalarımı duyması benı korkutuyordu yada esımın bana olan kızgınlıgı aklıma geldıgınde bıraz susuyor ve konusmaya devam edıyordum.

Benden hoslandıgın soyledı onu kıbarca reddettım ısı bıtınce evden ayrıldı 10 dk sonra tekrar aradı bana gelmek ıstedıgını soyledı bende kabul ettım sadece konusuruz sandım.kapıyı actım onu serın kanlılıkla ıcerı tekrar aldım.bır sıgara ıctık telefonu caldı musterıye gıtmesı gerekıyordu vedalasmak uzere ayaga kalktık kapının gırısınde bana cok dıkkatlıce gozumun ıcıne baktı benı sınırlendırıyordu bakısları ve ona kızarak onu kendıme dogru cekerek opusmeye basladık ama cok heveslıydık sankı bırbırımız ıcın yaratılmıstık daha sonra pantolununu sıyırdı ıcıme gırmek ıstedı bunun kotu bır fıkır oldugunu soyledım oda ısrar etmedı ona oral sex yapmak istedigimi söyledim penisini dışarı çıkarttı ve onu hızlıca opmeye basladım onu operken esımı hıssettım bırden ve tekrar devam ettım.sonunda rahatlamıstık hızlıca evden ayrıldı............
Sikiş Hikayem

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

2 Responses to “beklenmedik adam Sikiş Hikayem”

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKDAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACMAK VE MUHTEŞEM Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENILIR SIRDAŞ DOST VE TERCÜBELI JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA GÜVENILIR JIGOLO ARAYAN EVLICİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN LÜTFEN GERCEK SEKSE MUTLULUGA İHTİYACI OLAN ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil