Evet aldattım, Biriyle Seks Yaptım

Ben izmir de yaşıyorum evliyim ve mutlu saylbilecek bir hayatmz vardı. Eşimle ben güzellik uzmanında çalşıyordum. Alsancak civarnda eşim de guvenlik görevlsydi. Kocamı severek evlendik ama belli bir sureden sonra bana olan ilgisinin azaldğnı hissettm. 

Sex hayatımız tamamen btmş sadce kndinı rahtlatıp brakyor ve yuzume bile bkmyrdu ama ben gercktn onunla rahtlamak istyordum ama olmuyordu. Bgun evde otururken cep telıne mesaj gldi o bnyodayken okudum canan bir byndan çok zevkliydi bıdaha yapalım en kısa sürede diye başıma kaynr su dökulmustu sankı. Çok snrlnmş ve uzulmustm kndımı toparladm ve belli etmedm kocama benim patrnum da cok iyi brısydi ve cok zngndi. Tabi bna daha öncelerdn teklif yapmıs ama ben kbl etmemştm kocamı svdğmı sölemştm ama ilgsi de hoşuma gtmyor dğldi ama snçta evliydm yapamzdm. Kocama inat artk patrnumla yatmaya karar verdm ve sbh kaktm banyomu yptm suslndm minı etegmı gyip dgrudan işe gttm. Zaten beni öle görunce kudurmustu, saat ögln 11 civarı odasnı gttm ve ayaga kalkarak buyur etti. 

Otrdk knustk ve ben ptrnuma hani brgün tklf ypmştnz bna hala gcrlı mi ddm, oda gulerek tbi canım ddi. Ben bu anı bekldm hep ddi sevinmstı ama benim icimde kırık bi buruk vrdı. Soncta aldatacktm nereye gdlim hangi restrna gdlm ddi, bende öglen ymegni ben sana ypym eve gdlim dedim. Ağznın suyu aktı arabaya bindik doğrudan evine içeri grer grmz bna yapıstı dudaklrı koparırcsnı emiyordu. Dur ddm ama dnlemyrdu snra beni kuckladı dgrudan yatağa attı ve ben cok tahrk olmustm ve bacagmı ayırdı deli gbi yalıyordu, ben iyice civanadan cktm. Hadı aşkm sok sok dye bgryordum ama sokmyor bni ıce kudurtması hosuna gdyrdu. 

Sonra o yattı ben yaladm gercekten superdı. 
ilk dfa yalamıştm, sonra bacak omuza yapıp bi güzel becerdi beni, rahtlamstk grcktnde bulutlarda uçtm beni arkadan da yapmak istdğnı söldı ama izin vermedim cnku hc yptrmadm eve gttm ve yaptğmdan bi yandan mtluydum bi yandan yapmasaydm diye uzuldum. Blemyrum yorumunz ne olur kocama gelince artk kocam değl onu tek cerside tek taraflı olarak boşadm. Şuan mahkme suruyo ama kesin boşancgm cnku benim erkegm artk patrunum en azından erkek gbi s*kyo beni. Tabi ihtycmda goruyo. 

He bde arkadan yptğnda bna ev sözü verdi ve karar verdim disimı sıkacam braz, artk çlsmyrum yan gelıp yatıyorum ihtaycımı gören var nasıl olsa sevglirmle...

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt

3 Responses to “Evet aldattım, Biriyle Seks Yaptım”

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKDAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACMAK VE MUHTEŞEM Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENILIR SIRDAŞ DOST VE TERCÜBELI JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA GÜVENILIR JIGOLO ARAYAN EVLICİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN LÜTFEN GERCEK SEKSE MUTLULUGA İHTİYACI OLAN ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil